اخبار لحظه ای

هنوز تغییری یافت نشده است

0
ورود و عضویت
اخبار لحظه ای

هنوز تغییری یافت نشده است

×
آهن جم
ورود و عضویت
0

برترین کارخانه های تولید تیرآهن در ایران

زمان مطالعه : 6 دقیقه
کارخانه های تولید تیرآهن

برترین کارخانه های تولید تیرآهن در ایران کدامند؟کیفیت تیرآهن کدام کارخانه بهتر است؟تیرآهن یکی از مقاطع فولادی پرمصرف و کاربردی در ساختمان سازی می باشد.در ادامه این مقاله از آهن جم می خواهیم در مورد کارخانه های تولید تیرآهن در ایران صحبت کنیم .کارخانه های بسیاری در ایران وجود دارند که در تولید انواع تیرآهن فعال هستند که هر کدام تیرآهن با کیفیت و قیمت متفاوتی را تولید و به بازار عرضه می کنند. قیمت تیرآهن نیز مانند سایر مقاطع فولادی تحت تاثیر قیمت آهن ،میزان عرضه و تقاضا ،قیمت ارز و قیمت های جهانی آهن و فولاد می باشد. اما یکی دیگر از فاکتورهای مهم که باعث ایجاد تفاوت قیمت می شود تفاوت در کیفیت تولید تیرآهن می باشد. قیمت تیرآهن برخی از کارخانه های تولید تیرآهن بالاتر است و علت این موضوع این است که تیرآهن و محصول تولید شده کیفیت بالاتری نسبت به سایر کارخانه ها دارد.برای آشنایی با کارخانه های تولید تیرآهن در ایران در ادامه مطلب همراه باشید.

  • کارخانه ذوب آهن اصفهان یکی از معروف ترین و با سابقه ترین کارخانه های تولید تیرآهن در ایران می باشد. تولید با کیفیت و بر اساس استاندارد جدول اشتال تیرآهن  این شرکت را به عنوان بهترین عرضه کننده محصولات فولادی تبدیل کرده است .به همین دلیل هم قیمت تیرآهن ذوب آهن برای بسیاری از از فعالان در حوزه آهن آلات و ساختمان سازی مهم است. مجتمع ذوب آهن اصفهان بزرگترین تولید کننده محصولات طویل فولادی در خاورمیانه می باشد و به عنوان مادر صنعت ایران نیز شناخته می‌شود.کیفیت بالای تیرآهن تولید شده در کارخانه ذوب آهن اصفهان باعث شده که قیمت آن از سایر تیرآهن های موجود در بازار ایران همیشه کمی بالاتر باشد.
  • کیفیت محصولات تولیدی این کارخانه توسط تمامی مشتریان و مصرف کنندگان آن تایید می شود ،به گونه ای که اکثریتی از مشتریان فقط به دنبال تهیه تیرآهن ذوب آهن می باشند. یکی دیگر از محصولات بسیار پرطرفدار این شرکت میلگرد ذوب آهن می باشد که قیمت میلگرد ذوب آهنی از قیمت سایر میلگرد های موجود در بازار به علت کیفیت و سابقه برند خود بالاتر میباشد. تیرآهن های تولید شده در کارخانه ذوب آهن در سایزهای  12و14و16و18و20و22و24و27و30بوده و در سه مدل زیر تولید می شود:
  • بال‌نیم‌پهن موازی (IPE)
  • هاش بال پهن (IPB)
  • بال‌باریک شیب‌دار (IPN)
پیشنهاد مطالعه ⋙  اصلاح قیمت آهن بعد از رکورد شکنی
ساخت تیرآهن

کارخانه جهان فولاد غرب

یکی دیگر از کارخانه های تولید تیرآهن در ایران کارخانه جهان فولاد غرب میباشد .این کارخانه در سال ۱۳۸۷ در ۳۵ کیلومتری جاده هرسین کرمانشاه تاسیس شد. این کارخانه سالانه ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن مقطع فولادی را دارد. کارخانه جهان فولاد غرب علاوه بر تیرآهن محصولات دیگری نیز تولید می کند که شامل موارد زیر هستند. نبشی، ناودانی، میلگرد. تیراهن های تولیدی توسط این شرکت در دو نوع نیم‌پهن IPE و عریض IPB تولید و به مصرف کنندگان عرضه می شوند. تیرآهن های نوع نیم پهن تولید شده در این کارخانه از سایز های ۸۰ تا ۲۰۰ میلی متر و با طول استاندارد ۸ تا ۱۸ متر هستند. کاربرد این تیرآهن ها در صنعت ساختمان سازی و پروژه‌های عمرانی می باشد .برای مشاهده به روز ترین قیمت تیرآهن جهان فولاد غرب یا تیرآهن کرمانشاه روی این لینک کلیک کنید.

تولید تیرآهن در سال های اخیر با پیشرفت های زیادی همراه بوده است و خوشبختانه در کشور ما نیست کارخانه های متعددی در زمینه تولید تیرآهن با کیفیت فعالیت دارند. و این باعث شده که اغلب پروژه های ساختمانی و مصارف که در کشورمان وجود دارد ازمحصولات کارخانه های تولید تیرآهن داخلی انجام شود.

برای اطلاع از قیمت لحظه ای آهن آلات در کانال قیمت لحظه ای میلگرد آهن جم در تلگرام عضو شوید.

کارخانه فولاد ناب تبریز

 کارخانه فولاد ناب تبریز با سرمایه گذاری دو کشور ایران و ترکیه در سال ۱۳۸۲ در تبریز تاسیس شد. تیر آهن یکی از محصولات اصلی این کارخانه است که در سایز های مختلف تولید می شود. این کارخانه محصولات دیگری همچون نبشی و ناودانی نیز تولید می کند. تیرآهن های تولید شده در کارخانه فولاد ناب تبریز در وزن های سبک ،نیمه سنگین و سنگین می باشند و بر اساس استانداردهای ملی و جهانی تولید می شوند. شما می توانید در سایت آهن جم همه روزه قیمت تیرآهن ناب تبریز و قیمت نبشی ناب تبریز و قیمت ناودانی ناب تبریز را پس از اعلام کارخانه مشاهده نمایید. همچنین می توانید برای مشاوره و خرید هر کدام از اقلام تولیدی این کارخانه با کارشناسان آهن جم در ارتباط باشید.

پیشنهاد مطالعه ⋙  افزایش ناگهانی قیمت آهن آلات

کارخانه پروفیل صنعت ماهان

یکی دیگر از کارخانه های تولید تیرآهن در ایران می باشد. این شرکت در سال ۱۳۸۹ در ایران تاسیس شد و در حال حاضر در تهران در جاده خاوران قرار دارد. تیرآهن های تولیدی در این کارخانه در سایز های ۱۴و ۱۶ و ۱۸ موجود هستند. تیرآهن های این شرکت معمولاً دارای درجه بندی کیفیت می باشند و در دو نوع درجه یک و درجه دو تولید می شود. شما می توانید به روز ترین قیمت تیرآهن ماهان را به صورت لحظه‌ای و آنلاین در سایت و کانال قیمت لحظه ای آهن آلات مشاهده نمایید. و در صورت سفارش خرید با کارشناسان آهن جم تماس بگیرید.

کارخانه ظفربناب

یکی دیگر از کارخانه های تولید تیرآهن کارخانه ظفر بناب می باشد .مجتمع فولاد ظفر بناب فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در استان آذربایجان غربی آغاز کرده است. این کارخانه یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین کارخانه های تولید در زمینه تولید انواع مقاطع فولادی می باشد. تیرآهن ظفر بناب در دو نوع IPE و INP و در سایزهای 27-12 تولید شده و به بازار عرضه میگردد .وزن سایز ۱۴ این محصول برای هر شاخه ۱۲ متری ۱۵۵ کیلوگرم می باشد. از مهمترین کاربرد های این محصول می توان به پل های لانه زنبوری سازه های سنگین و پوشش سقف ها اشاره کرد. برای مشاهده مشخصات تیرآهن های تولید شده توسط کارخانه ظفر بناب و دریافت قیمت می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. قیمت تیرآهن ظفر بناب

کارخانه کوثر اهواز

یکی دیگر از کارخانه های تولید تیرآهن در ایران کارخانه فولاد اهواز می باشد .این کارخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۵۱ در زمینه تولید انواع تیرآهن آغاز کرد .تیراهن هایی که توسط این کارخانه تولید می شوند شامل موارد زیر هستند .

  • بال‌نیم‌پهن موازی
  • بال‌نیم‌پهن موازی نیمه‌سبک
  • بال‌موازی (IPE) با اندازه‌ی بال ۱۲۰ و ۱۴۰ میلی‌متری و جان ۱۲ متری
  • بال‌باریک شیب‌دار (IPN) با اندازه‌ی بال ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلی‌متری و جان ۶، ۹ و ۱۲ متری
پیشنهاد مطالعه ⋙  پرکاربردترین سایز تیرآهن

 این شرکت از تولیدکنندگان اختصاصی تیرهایIPE در سایز 14,16,20 میباشدو کیفیت محصولات تولیدی خود را از لحاظ ترکیبات مکانیکی، شیمیایی و غیر مورد بررسی قرار می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه : وزن تیرآهن ۱۴

تیرآهن هاش -آهن جم
کارخانه فولاد البرز ایرانیان

فایکو در سال ۱۳۹۳ در استان مازندران راه اندازی شد.این کارخانه مجهز به ۲ خط تولید تیرآهن ipe و ipn میباشد و واحدهای کنترل کیفیت نیز دارد. محصولات تولیدی این کارخانه شامل تیرآهن های IPE, IPN ld باشد و در سایز های ۱۴, ۱۶ و ۲۰ تولید و عرضه می‌شوند.قیمت تیرآهن فایکو به صورت شاخه یا کیلوگرم اعلام می‌شود.

سوالات متداول

کارخانه ذوب آهن اصفهان،جهان فولاد غرب،پروفیل صنعت ماهان،آریان فولاد و کوثر اهواز از بهترین کارخانه های تولید کننده هستند.

معمولا تیرآهن ذوب آهن قیمت بالاتری دارد.

کارخانه ذوب آهن تیرآهن بال نیم پهن موازی ،تیرآهن هاش بال پهن و بال باریک شیبدار تولید و عرضه میکند.

5/5 - (3 امتیاز)

نظرات

سوال یا نظر شما

شما میتوانید نظر یا سوال خود را برای کامنت کنید.

برای درخواست مشاوره اطلاعات خود را وارد کنید.

×
ورود | ثبت‌نام
لطفا شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
ورود شما به معنای پذیرش شرایط ایزی لاگین و قوانین می باشد